5.26.2012

STRAND!

Dit weer vraagt om te snuffelen in mijn kast op zoek naar m'n leukste bikini, graaien naar badhanddoeken, zwieren met mijn strandtas, wijnflessen koud te leggen en vooral met m'n zonnebril op te GENIETEN!
Mijn favoriete budget-zon-uitjes waar ik intens van geniet zijn...



I <3 Strandchillen!
Naar zee kost mij als student zijnde niets! (Tenminste... als ik doordeweeks ga...) Ik neem mijn strandtas vol magazines & AH Bonuskaart mee en laat mij door de NS vervoeren naar o.a. Zandvoort, Scheveningen of Noordwijk! Na anderhalfuur treinreizen sta ik ipv het drukke en levendige Eindje in het zonnige Schevenignen! Na wat boodschappen te hebben gedaan kan ik heerlijk een middag onbezorgd chillen en genieten van vers fruit, komkommmers, broodjes en dit alles geheel verzorgd door mister Appie Himself!

Wil je tot na zonsondergang blijven en ben je salades en broodjes helemaal zat?! Kibbeling met een frietje voor 5 euro is stiekem best genieten...

Mocht je geen OV hebben, NS biedt dagkaarten voor onbeperkt reizen voor 25euro!

Mocht je met de auto gaan? Parkeertips!
Gratis parkeren in Zandvoort
Gratis parkeren Scheveningen

I <3 Maaschillen!
Ik ben verliefd op water, varen, surfen, zeilen en vooral de bedrijvigheid! Ik hou daarom van een dagje naar Kerkdriel gaan! Met OV lastig te bereiken, dus een auto hebben/mensen kennen met een auto is een vereiste... Wanneer ik daar mijn zelfde handdoek, nog vol met strandzand uitleg en mijn picknicktas weer tevoorschijn tover is een middagje genieten gegarandeert! Bij de haven hebben ze de heerlijkste ijscoupes voor een paar euro en er is volop watersport te zien!

Mocht je zelf nog ergens een bootje, luchtbedje oid hebben liggen, ideaal om mee te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten