2.17.2012

Uitgaven: Vrouwen vs. Mannen

Wanneer ik in mijn favoriete winkel sta en die TE leuke jas zie hangen heb ik geen keus... Ik móét en zal die jas aandoen, ondanks dat mijn ogen uit mijn kas rollen bij het zien van de prijs. Stiekem hoop ik dat de jas oerlelijk staat en dat ik hem met plezier terug in het rek mag hangen. Voor veel vrouwen bekend, gok ik. Mijn vriend lacht er meestal om. Als bewijs heb ik hem laten zien dat mijn grote vriend cbs.nl voor hem heeft onderzocht dat mannen meer geld uitgeven dan vrouwen.
Waar geven mannen en vrouwen eigenlijk hun geld aan uit?!

Men              
1. Auto & Vervoer
2. Computers en accesoires
3. Elektronica
4. Uitgaan & Vakanties
5. Woonaccesoires

Woman
1. Kleding
2. Persoonlijke verzorging
3. Uitgaan & Vakanties
4. Woonaccesoires
5. elektronica

 De uitkomst is niet verbluffend, wel grappig dat mijn "vooroordelen"over mannen  & vrouwen stiekem best aardig klopt! Alhoewel ik woonaccesoires niet bij de man had verwacht... In de IKEA zie ik namelijk vrolijke vrouwengezichten druk wijzend de route lopen, terwijl de mannen diep van binnen de stippellijn haten die hen noodgedwongen ALLE spullen van IKEA laten zien.  



Vrouwen blijven goed in shoppen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten