2.28.2012

4 letters, heerljik gevoel!

Mijn liefde wordt gecompliceerd wanneer er 4 letters verschijnen. 4 letters die mij intens gelukkig maken, alles binnen handbereik laten zijn, mijn ogen doen stralen en mijn kasten laten lachen.

4 Letters, op alle winkelruiten te lezen, hartkloppingen veroorzaken en waar je niet omheen kan. Ik adviseer je, indien je geen koopjesjager bent, toch eens te snuffelen tussen de kledingstapels, kortingsrekken, of prijskaartjes met kleurige stickers... Stiekem kom ik best vaak jasjes, jurkjes en broeken tegen die ik een paar keer aan heb gehad en waar in de winkel dan DE sticker 50% opgeplakt zit.

Uitverkoop is een grote truc om mensen extra te laten shoppen. Met maatje S XS of XL ben je helemaal een gelukkig mens... Uitverkoop is bedoeld om ruimte te creëren voor de nieuwe collectie, dus dat er alleen maar zooi bij zit is not true!

Ik loop nu door de stad en zie bij een enkele winkel nog een klein rekje uitverkoopstuff hangen en zie "nieuwe collectie" alweer volop op de ruiten staan en in de winkel hangen. Mijn hart heeft weer een normaal ritme en ik heb alles weer onder controle. Ik ben trots op mezelf, dit jaar heb ik me voorbeeldig gedragen in de moeilijke, onrustige periode, die men SALE noemt.

Dikke kus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten