3.20.2012

Tegenstellingen á la mij!

Ik houd van tegenstellingen, zowel op tv bij "Kwestie van Kiezen" als in de "Cosmo" ga ik watertanden bij het zien van alle leuke tegenstellingen waar mensen heerlijk diplomatiek op antwoorden. Ik  moet toegeven: ik ben in staat om tegenstellingen elke keer anders in te vullen, heerlijk tegenstrijdig, dus!

Later rijk/ Later gelukkig
Een spaarrekening
/ spend all your money
Veel kleding / veel uitgaan, vakantie, citytrips
geld lenen / rondkomen met wat ik heb (inmiddels ben ik verstandig!)
Ikea / Loods 5
Dromer / denker
Gever / Nemer
V & D / Bijenkorf
Oirschot / Eindhoven
Baan in Parijs / baan in Amsterdam (beetje dromen mag. toch?)
Huis / appartement
Dagje luieren / Dagje werken
Schrijven / strategieën bepalen
Betteke van Ruler
/ Van Woerkom
Content is King / Strategy playground
dag / nacht
Heilig /Geilig
Praten / Sporten
Spa Blauw / Bubbles
Porsche Panomera / Fiat 500 Cabrio
H&M (zonder kinderarbeid) / Primark (onbekend kinderarbeid)
Festivals / Clubs
All Inclusive hotel / Campinglife
Goede Tijden Slechte Tijden / Nieuws van 8 uur (toen ik thuiswoonde, helse discussies)
Onzeker / zelfverzekerd
Dik / dun






Geen opmerkingen:

Een reactie posten