3.22.2012

voorbeesjes.nl

De hond van een vriendinnetje is jarig, naast haar eigen verjaardag, moet ook dit spectaculair groots gevierd worden... Ik, als onervaren huisdierhouder, kom niet verder dan een middagje oppassen op een kat, die aardig spoorloos verdwenen was na 2 uur... Dus... Waar ga ik in godsnaam een leuk, spectaculair cadeau vandaan plukken?

Toegegeven: een dierenwinkel sla ik liever over en met onze digitale wereld ben ik maar al te blij met alle webshops. En daar was hij dan... Lowbudget, leuke, handige, en onwijs veel producten, gericht op beestachtig veel dieren. Erg hip en aantrekkelijk issie niet, maar wel erg overzichtelijk. Een site die ik mensen aanraad die zijn huisdier liefheeft, of net als ik, het huisdier van een ander in de watten wil leggen maar niet de hoofdprijs wil betalen. www.voorbeesjes.nl is zijn naam.

Van Halsband tot Whiskas, van Aquariumgrint tot konijnenhok, letterlijk alles is hier te koop. Na goed zoeken heb ik  een spectaculair feestelijk cadeau kunnen vinden: de Happy pet. Daarnaast loopt haar hond  sowieso in een stoer verjaardagsoutfitje rond. En.. Alles gescoord in de aanbieding, ook altijd handig!

Voorbeesjes heeft ook een facebookpagina, like 'm en blijf op de hoogte! Zowel voor je huisdier, portemonnee en jezelf goed! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten