3.02.2012

Gratis Cadeautjes & Onvergetelijke Avonden

Tapashapjes
Na carnaval en wintersport is het tijd mijn pinpas & creditcard veilig op te bergen en weer budgetdingetjes te doen. Met mijn vriendinnen heb ik DE avond georganiseerd. Succes, hilariteit & gezelligheid gegarandeerd!

De 4 heilige stappen:
1. Dobbelspel (normaal populair op 5 december)
2. Drie leuke, originele, grappige cadeautjes per persoon van thuis, waar een ander dolblij mee kan zijn
3. Twee tot drie eigengemaakt hapjes per persoon
4. Vruchtjes & Sangria
Na het genieten van onze kookkunsten leggen we alle cadeautjes op een stapel en pakken we er elke ronde wat cadeaus vanaf. De dobbelsteen, mijn lot, bepaald met welke aanwinsten ik thuis kom. De meest foute cadeaus zijn succesvol, erotische cadeaus doen het ook altijd lekker...
Mocht je geen dobbelsteen hebben, dan kan je er hier eentje printen...



Cadeautjessss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten