3.13.2012

3 onvergetelijke liefdes...

Er zijn 3 winkels waar ik van wil scheiden, maar waar ik nog een intense liefde voor voel...

Mijn grootste liefde: De IKEA. Deze winkel laat mij geloven dat ik voor 10.- een boekenkast kan kopen, nou, ik reken alsnog 150.- af! Een geniale formule, want voordat ik bij de BILLY ben beland, heb ik zo'n 150 woonkamers en keukens moeten bezoeken, inclusief onwijs handige aanstekers, onderleggers, glazen, afwasborstel, leuk lampje en fotolijstjes in mijn winkelwagen liggen. Eenmaal thuis, kan ik alles uit mijn mooie blauw met gele shopper halen en opnieuw verrast worden van mijn aankopen. Ik heb het afgezworen mezelf nog te begeven in deze loods vol met goedkoop/duurkoopspullen. Maar stiekem weet ik, dat ik deze Zweedse schoonheid niet kan weerstaan...

Mijn tweede scheiding gaat naar de Primark. Om 07.00 vertrekt de auto naar Rotterdam Alexander, gevuld met 5 hysterische vriendinnetjes. Eenmaal aangekomen veranderen we in monsters en gaan we de hele winkel rondracen. Een walhalla voor ons; shirtjes voor 5.-, jurkjes voor 10.- de perfecte jumpsuit voor 8.-, een kilo tassen voor een prikkie en een berg sieraden, per stuk maar 3.-.  Indien je later dan 10 uur deze winkel betreedt, is dat op eigen risico en is een uur wachten op een pashokje niet vreemd. Bij de kassa is bon een perkamentrol waar geen einde aan komt... Het grootste nadeel is dat ons shopdagje eindigt om 11 uur 's ochtends, geld op, loodzware tassen en helemaal uitgeput van al dat gerace!

Mijn laatste scheiding is met de Action. verslavend werkt deze winkel! Bij die winkel iets boven de 5 euro vinden is een hele uitdaging. Ook hier sta ik vol verbazing mijn kassabon te checken.

Deze drie winkels zijn overigens wel onwijs handig en een aanrader om te bezoeken, alleen ben gewaarschuwd, als je gaat voor iets kleins, kom je met twee tassen terug!


Dikke kus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten