3.26.2012

Knaek

Het leven van een student gaat niet altijd over rozen... Wij hebben het soms best zwaar. Gelukkig zijn er nog mensen in deze samenleving die ons waarderen, begrijpen en oplossingen zoeken voor het zware leven, genaamd Studentenleven. Degene die "knaek" heeft bedacht vlieg ik het liefst om de nek en wil ik vol enthousiasme bedanken.

Knaek is een studentenkortingpas die unieke korting biedt voor jou studententad. Landelijke en lokale ondernemingen zorgen voor onwijs veel voordeel! In Eindhoven kan ik met een fikse korting Jillz drinken in het Lempke, voor een prikki mijn haren laten doen bij Cosmo Hairstyling, met een frisse korting heerlijke cocktails drinken bij de Minibar of mijn mannelijke vrienden verrassen met een blad bier voor maar 5 euro bij de Costa. Ideaal dus!

Voor dit collegejaar is het moeilijk om een knaekpasje te bemachtigen, maar hou het in de gate zodat jij in september sowieso trotse eigenaar bent van zo'n pas!

Dikke Kus!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten