3.20.2012

Lowbudget vakantietippies!

De zon glimlacht deze week als geen ander, vanbinnen voel ik me heerlijk verliefd en mijn kamer krijgt een fikse schoonmaakbeurt. Zelfs mijn trouwe vriend Picknickmand heeft me alweer bezocht! En, toegegeven, ik snak naar een heerlijke vakantie! Strand, leuke stadjes, varen, winkelen, zon, bikini, surfen en gewoon constant buiten zijn! Ben jij al helemaal toe aan vakantie, of ben je met je vriendinnen/vrienden aan het kijken voor een chille zomervakantie?! Als ervare vakantieganger heb ik uiteraard wat low-budgettips op een rijtje gezet!

De CitytripCheck Ryanair voor goedkope vluchten, wanneer je goed zoekt, kan je voor een prikkie vliegen naar London, Girona, Bergamo of Marakesh! Dinsdag & Woensdag zijn de beste dagen om te boeken, dan ligt de prijs het laagst. (Kijk wel goed naar addertjes, daar trap ik helaas nog al snel in...)

Bij Booking bieden ze de laagste prijs voor een hotelkamer aan. Dit kan zeker 25.- per nacht schelen met de officiele prijs! Daarnaast heb je Hotelkamerveiling, waar je zelf kan bepalen voor wel bedrag je een hotelkamer veilt. Altijd de moeite waard even te checken...

Ben je niet gebonden aan de vaste zomervakanties? Vakantieveilingen & Corendon bieden last-minute vakanties aan voor weinig geld.

Ik ben een echte Ryanair-lover!
 Niet vastzitten aan een te dure hotelkamer en wel zin in contact met andere reizigers? Hostelworld biedt de meest goedkope hostelkamers aan.

Lange vakantieVoor last-minute vakanties of topdeals kun je deze link bekijken.

Arke is een site om in de gate te houden; zij bieden rondreizen, citytrips, zonvakanties, wintersport en last minutes. Ze hebben speciale low- budgetvakanties en bieden daarnaast extra service, zoals autohuur of verzekeringen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten