3.26.2012

Magische marathon

Mijn favoriete warenhuis laat mij elke keer weer glimlachend en met een kloppend hart door de magische reclameboekjes kijken. Even vergeet ik dat ik niet oneindig veel te besteden heb en word na het doorbladeren van het boekje steeds hebberiger.

Horloges, jasjes, woonaccesoires, design, jurkjes ringen, beautyproducten, lingerie, ineens heb ik letterlijk ALLES nodig en maak ik mezelf wijs dat ik dit ook verdient heb.

Morgen is het weer zover. De Bijenkorf opent haar magische deuren morgen van 18.00 tot 22.00 met de aftrap voor de Maffe Marathon.  De reclames, folders en etalages zijn er al helemaal klaar voor. Evenals de extra servers voor de webshop, die er continu uit ligt vanwege hebberige vrouwen die stiekem op hun werk de hele webshop leegroven.

Stiekem weet ik ook wel dat de aanbiedingen niet zo spectaculair zijn, maar door de magische aanpak van De Bijenkorf trap ik er ieder jaar weer in. Ik haat vissen, maar die designvissenkom voor maar 20 euro MOET ik hebben,  ik heb al zo'n 7 dezelfde saaie zwarte jurkjes, maar toch is die in het boekje wel heel cheapy en ik kan die leuke ballerina's toch ook niet laten liggen?!!

Ik zal me inhouden, maar... Morgenavond tussen 18.00 en 22.00 ben ik niet te bereiken...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten