3.06.2012

Vriendin Pennie


Weerzien van Pennie bij
 "100 jaar reclameklassiekers"
Pennie is een vriendinnetje van vroeger. Ze hielp me met sparen, sorteren en bewustwording van geld.

Ik kwam haar weer tegen, nu een jaar geleden, in de Beurs van Berleage. Op slag was ik dolblij bij dit weerzien. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik meteen naar haar toeging na het krijgen van mijn zakgeld. Ze kon precies uitrekenen hoeveel ik had gespaard en ze had een pasje waarmee ik geld kon uitgeven! In die tijd wilde ik nergens geld aan uitgeven, behalve aan Pennie...

Stiekem voel ik me schuldig. Ik heb Pennie in de steek gelaten. Uiteindelijk had ik die mooie skeelers niet kunnen weerstaan en Pennie had bijna al het geld moeten teruggeven. Het beetje geld dat ze nog had, moest ze afstaan aan een Furbey voor me. Pennie hield niets meer over en uiteindelijk moest ze verhuizen naar een zolderkamertje. Nu heb ik er spijt van, want stiekem kan ik best wel weer een vriendinnetje als Pennie gebruiken...




Dit is ze dan, mijn vriendin Pennie

2 opmerkingen:

  1. Dat is wel een hele luxe Penniebank, ik had nog geen bankpas :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, dan heb ik maar geluk gehad dat ik haar eerst zo goed behandelde! ;). Wel echt grappig hoeveel mensen die hadden!

      Verwijderen