3.12.2012

Het Goed doet het goed!

Voor iedereen die gaat verbouwen, op kamers gaat of gaat verhuizen is het een bekend gegeven: nieuwe meubels shoppen!!! Ik vind het heerlijk om  IKEA af te struinen en mezelf te verheerlijken met mooie BILLYkasten, LACKtafels en natuurlijk het wereldgerecht dat nergens zo verrukkelijk is: De Zweedse Balletjes. Toch kom ik, en met mij meerdere, altijd deze meubelzaak uit met een hartverzakking als ik de bon zie...

Vandaar mijn nieuwe liefde: de kringloopwinkel. Toegegeven: soms moet ik even slikken als ik een aftans lelijk meubel zie staan. Maar... na wat schuren en verven staat daar toch ineens de kast van mijn dromen! Het Goed is mijn meest favoriete, gave en ideale kringloopwinkel.

De formule is geniaal! Op de site vind je leuke links hoe je meubels kan opknappen, waar je coole prints en verf kan halen en zie je een duidelijke collectie per vestiging. Niet alleen meubels, maar ook boeken en kleding kunnen gescored worden voor een prikkie. Het personeel is vriendelijk, toegankelijk en reuzehandig. Wanneer je als vrouw zijnde lief lacht laden ze je auto nog in ook!

Bij de kringloopwinkel wordt shoppen weer leuk en het is nog goed voor mijn hart ook! Ik ga snel weer verder met het schuren van mijn nieuwste aanwinst...

 
Dikke kus!



Tafel met 2 rieten stoeltjes, voor 15.-



Tafel met 3 stoelen, 50.-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten