3.14.2012

9 euro lichter, een driegangendiner rijker!

Ik ben dol op eten in heerlijke, gezellige, luxe, maar toch Bourgondische restaurants. Af en toe houd ik ervan volledig over de top te gaan en het allerduurste van de kaart te bestellen, inclusief de duurste fles wijn. Die avond voelt dat heerlijk, een dag later besef ik wat ik nog meer van dat geld had kunnen doen. Oopsie..!

Omdat ik als keukenprinses niet verder kom dan eten serveren dat al gerycled lijkt te zijn, mijn tafelgenoten beleefd, maar met een chagrijnige blik zie kauwen op taaie klonterige spaghetti besef ik dat koken niet voor mij is weggelegd. Wanneer het mijn kookbeurt is wil ik mijn vriendinnetjes of vriend kunnen verrassen met een heerlijk diner buiten te deur, want binnen de deur zal dat no way gebeuren ben ik bang... Mijn missie is: een leuk, gemoedelijk en sfeervol restaurant vinden dat voor een prikkie een lekker diner aanbied.


Onwijs leuke blog van Floor!
En ik hem 'm gevonden! Met enige hulp, moet ik toegeven: op de Blog van Floor: Bite! Zij schrijft over de mix van communicatie en eten. Erg intressy!

De Rooi Pannen biedt in hun gezellige sfeervolle restaurant een driegangerdiner aan voor 9.-! Na hier met mijn vriendinnen gegeten te hebben, heb ik ineens iedere week kookbeurt...

Dikke Kus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten