2.13.2012

Met al mijn trots presenteer ik: "HOMESHOPPING"

Albert Heijn kwam met de geniale uitvinding om Euroshopper- producten in de markt te brengen. Een zwaar onaantrekkelijke rood/witte verpakking te vinden op een herniakwekende hoogte in het schap.Alle studenten die dit lezen snappen wat ik bedoel... En ben eerlijk, in jou studentenhuis zijn ook sporen te vinden...

Ik heb nog een vele aantrekkelijkere uitvinding, bij mij met geslaagd succes, bij mijn vriendinnen net zo! "Homeshopping". Mijn ouders, twee onwijs lieve mensen, bezoek ik zo af en toe in de weekenden. Met mijn koffer rollend kom ik het tuinpad op, stiekem is mijn koffer zo goed als leeg, maar daar letten zij niet op. Bij binnenkomst en na een kop thee een uitgebreide weekbespreking snuffel ik in de keukenkastjes...

Even later ben ik weer in de trein terug naar mijn kamer, met een zeer zware koffer; in de voorraadkastjes vind ik een pak spaghetti, cup a soup, flesje wijn, olijfolie, bodylotion, douchegel, wasmiddel en in de koelkast score ik een pak yoghurt, fles Cola en wat fruit. Wanneer mijn reis kort is omdat mijn lieve vriend me komt ophalen vergeet ik de trip naar de diepvries niet, waar ik nog wat pizza's, stokbroden en panklaregroentenmix in mijn koffer prop.

Homeshoppen levert me per keer een euro of 10, 15 op en na een jaar heb ik eigenlijk ruim 400,- verdient!

Stiekem weten mijn ouders wel dat ik mijn koffer volstop met allemaal etenswaren en doucheproducten, dat weet ik zeker. Maar ach... Ik ben ook maar hun kleine meisje, een arme student en heb het al druk genoeg met mijn studie...

Trappen jou ouders niet in deze truc? Ruim dan je huis eens op, verzamel bierkratjes en lege statiegeldflessen en je kan een paar eurootjes van je bonnetje bij de Appie schrappen.


Dikke kus!
Boodschappen doen bij mijn ouders :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten