2.16.2012

Van zeiljacht naar koopjesjacht

De meeste reclames over budgetlife vond ik oersaai. Totdat Hans in mijn leven kwam… Hans is mijn soulmate, mijn zielsverwant. Heerlijk om te zien dat het nog altijd erger kan bij een ander…

Helaas is hij onbereikbaar voor mij. Hans vertelt elke dag hoe hij omgaat met veranderingen in uitgaven en woonomstandigheden. Als ik zeg "van zeiljacht naar koopjesjacht" of "van nummer 113 in de quote naar drie hoog achter" gaat er misschien al wel een belletje rinkelen..?

Hans die nu noodgedwongen op de kleintjes let is naar mijn idee een voorbeeld van een vette reclame. De tegenstellingen zijn voor iedereen herkenbaar en Hans wordt als een echte (ex)miljonair neergezet. We gaan nog veel van mijn maatje horen hoop ik! Benieuwd naar "mijn" Hans? Check de link! Ik moet toegeven: Telfort, dit werkt in jullie voordeel!


Dikke kus



Geen opmerkingen:

Een reactie posten