9.02.2012

Scoupy!



Great. De vakantie is voorbij... Stiekem ben ik alweer bezig mijn volgende vakantie te plannen. Het  lijkt het alweer een eeuw geleden dat ik lag te chillen aan het strand met mijn cocktailtje! Tijd om me weer bezig te houden met mijn voornemens...

Tijdens de intro heb ik kennisgemaakt met een nieuw app; genaamd Scoupy. Door het overlijden van mijn telefoon ben ik vast een laatbloeier, maar voor de peeps die het ook niet kenden, METEEN downen!

"Met SCOUPY kun je veel geld besparen op je dagelijkse activiteiten. SCOUPY verzamelt dagelijks vele leuke kortingsacties bij jou in de buurt. GRATIS te gebruiken kortingsbonnen in een mooi, digitaal jasje. Handig van formaat en altijd bij je. Met SCOUPY op je smartphone betaal je nooit meer teveel!"

Van korting tijdens het uiteten, tot cheape kapperbeurt tot standaard 10,- korting in een kledingzaak, het kan allemaal! Hij is makkelijk te gebruiken, alleen bij mij duurt het wel even voor hij gedownload is...

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten