6.04.2012

Facebook

Mijn tijdsbederver, mijn vierkante-ogen-bezorger, mijn middel om te weten wat er om mij heen gebeurd en mijn middel om een regenachtige zondag mee door te komen. 1 Woord, 8 magische letters. FACEBOOK.

Ik adviseer je, mocht je ook regelmatig op deze wonderlijke blauwe site zitten; type in de zoekbalk "acties" en je krijgt alle Facebookacties die er zijn. Ook al doen andere mensen net zo liefdevol met je mee en lijk je scheen schijn van kans te hebben tussen de 10.000 likers, 20.000 delers en 600 taggers. Give it a try, peeps! Nooit geschoten is altijd mis! En wat is er rond de zomertijd nou fijner dan een gratis manicureset, etoswaardebon, vakantie naar Spanje, nieuwe outfit van Josh V of een waardebon voor een nieuw luchtje?!

Mocht het een van jullie lukken? Deel je succes! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten