4.09.2012

KRNWTR

KRNWTR is een supergoed concept als je 't mij vraagt! Ik was heerlijk uiteten en kreeg bij mijn flesje wijn een supervette waterkan. Nieuwsgierige ik, had binnen 2 seconde google al open staan...
KRNWTR roept mensen op om een statement te maken voor het gebruiken van kraanwater. Iets wat je niet doet als je een plastic flesje bronwater opnieuw vult, omdat het merk er dan nog steeds op staat. Zij hebben superhippe flessen vormgegeven met de tekst KRNWTR.



Verschillende horecagelegenheden doen ook mee en kunnen een mooie design waterkaraf bij hun gasten op tafel zetten, waardoor de gast gelijk weet dat er kraanwater op tafel staat! KRNWTR staat ook op verschillende festivals dit jaar! Ik vind dit initiatief geniaal! Scheelt mij het bestellen van een dure fles water, is goed voor het milieu en laat zien dat er niks mis is met kraanwater!

1 opmerking: