4.04.2012

Vriendinnendienstjes!

Op regenachtige dagen zoals nu, heb ik altijd zin om lekker te biossen,  dvd'tjes te kijken op de bank, magazines door te spitten of om inspirerende blogs te lezen. Probleem: alle dvd's grijsgedraaid, alle magazines tot vervelens toe gelezen en vierkante ogen van het turen naar mijn computerscherm.

Films kopen/lenen/biossen kost stiekem best veel voor een  filmliefhebber als ik en abbonnementen op magazines of het aanschaffen van losse exemplaren is stiekem ook prijzig. De GOUDEN tip!

Vriendinnen/vrienden zitten in hetzelfde schuitje, dus help elkaar! Mijn vriendinnen hebben dvd's die ik nog niet ken en ik heb dvd's waar zij met smacht op wachten. Net zo ver fietsen als de videotheek, nog gezelliger omdat ik daar thee en koekjes krijg én ik ben zero money kwijt!
Hetzelfde geldt voor mijn tijdschriftencollectie. Mijn vriendinnen, huisgenoten of vriend zijn bijna allemaal lid van een ander tijdschrift of kopen af en toe eenmalig een magazine. Ideaal dus! Nadat ik 'm heb gelezen krijgt mijn lieve tijdschriftje nog een tweede, derde, soms wel vierde leven! Ik krijg ook weer een derdehands tijdschrift ervoor terug!

Ik ga snel mijn net veroverde dvd'tje van collegablogster Tahnee kijken! En nog leuker, ze kijkt zelf mee!


Dikke Kus!


.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten