4.04.2012

TuinWeer!


Uit Xenoskrantje


Als er maar 2 zonnestralen door mijn raam schijnen, sta ik al te springen om lekker in de tuin de zitten/liggen/werken. Mijn tuin is echt onwijs saai, dus tijd om deze op te pimpen! Alleen meestal kost dit zoveel geld dat ik 'm maar zo saai laat. Dit jaar wil er op en top van genieten en heb wat cheapy adresjes opgedaan waar ik van ga stralen en mijn  tuin ook!


 


Xenos
De xenos heeft veel kleurrijke tuinaccesoires, van bloempotten tot bistrosetjes! De moeite waard om te checken, helemaal als je van een kleurrijke tuin houd!

Coppelmans
Dit tuincentrum heeft onwijs veel keuze, van tuinmeubels tot bloempotten. Mocht je tuin toe zijn aan wat echte, makkelijk te onderhouden planten heb je hier voor een prikkie!



IntratuinNet iets meer te besteden? Intratuin heeft design stuff voor weinig geld. Loungesets, barbecues, blomepotten, viooltjes, alles is hier te halen!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten